تفاوت گارانتی با بیمه بدنه در چیست ؟ آیا اگر خودرویی که دارای گارانتی شرکت سازنده باشد نیازی هست که ما خودروی خود را بیمه بدنه ایران کنیم ؟ گارانتی یک وظیفه از سوی شرکت تولیده کننده است که در مقابل برخی از خرابی های  محصول خود را تا یک زمان محدود گارانتی می کنند و گارانتی برای اران محصول و خودرو زمانی سودمند می باشد که مدت زمان گارانتی طولانی تر باشد و یا مشکلاتی که شامل گارانتی عادی نیستند هم تحت پوشش قرار دهد. که در این صورت این نوع گارانتی نوعی بیمه محسوب می گردد. بنابراین این امکانات در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و برای تضمین محصول مهیا شده است.

 

تفاوت گارانتی با بیمه بدنه

 

گارانتی

گارانتی ضمانتنامه ای است که شرکت سازنده خودرو به مدت محدود نسبت به تعمیرات و یا تعویض فطعه معیوب ارائه می دهد . البته گاهی اوقات این مشکل برای اران خودرو صفر در ایران  بوجود آمده است که پس از دریافت خودرو نو خود از کمپانی با مشکل جدی در قطعات بکار برده شده در خودرو مواجه شده اند که اثبات آن به کمپانی سازنده بسیار سخت بوده  وجهت تعویض قطعه معیوب و یا رفع ایراد خودرو و تلاش برای تقبل ایراد بوجود آمده از طرف کمپانی ، وقت و انرژی بسیاری از مالک خودرو تازه اری شده صرف می شود.

اهمیت و تفاوت بیمه بدنه با گارانتی

حال با توجه به توضیحات ذکر شده در مورد گارانتی، اهمیت بیمه بدنه و تفاوت گارانتی با بیمه بدنه را بیشتر درک خواهیم کرد. همانطور هم که در مقاله های قبل به تفصیل شرح داده شده است ، بیمه ایران در مفاد و مقررات  بیمه بدنه  متعهد می گردد طیف گسترده ای از خسارات وارد آمده به خودروی شما را جبران خواهد کرد ؛ خسارتهایی كه ناشي از برخورد اتومبیل  به يك جسم ثابت يا متحرك و يا برخورد اجسام ديگر به خودروی شما اتفاق می افتد و یا بر اثرسقوط یا واژگونی ایجاد می گردد. و یا خساراتی که بر اثر آتش سوزی ، صاعقه و یا انفجار برای اتومبیل رخ می دهد. و یا در صورتی که اتومبیل شما یا قطعاتی از آن به سرقت رود .همچنین خسارتهایی مربوط به  باطري و لاستيك‌هاي چرخ و غیره قابل  پرداخت می باشد.

برای مطالعه و اطلاع از جزئیات کامل در مورد بیمه بدنه ایران می توانید به صفحه مذکور مراجعه فرمایید.



 



 

ممکن است به مقالات زیر نیز علاقه مند باشید.

نمایندگی بیمه ایران تهران

بیمه ثالث ایران

بیمه بدنه ایران

بیمه مسئولیت ایران

بیمه آتش سوزی ایران

نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

 


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,گارانتی ,بدنه ,خودرو ,تهران ,نمایندگی ,بیمه بدنه ,بیمه ایران ,نمایندگی بیمه ,ایران بیمه ,تهران نمایندگی ,بیمه ایران تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حقه های فوتوشاپ خبرگزاری جوان مشاوره ایمنی طراحی آسانسور آتش نشانی گرمایش برودت پارس زندگی زنبور عسل خرید اینترنتی پرسش مهر بیستم رئیس جمهور 99-98 پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. انجام پروژه های طراحی سایت asp.net